Regulamin

Jeżeli tak, jak my lubisz wypoczywać komfortowo, bezpiecznie i bez niedomówień, zapoznaj się proszę z regulaminem naszego obiektu. Niech pobyt w Apartamencie33 będzie dla Ciebie przyjemnym doznaniem z jasno ustalonymi zasadami. Zapoznaj się z regulaminem.

Regulamin Apartament33
34-440 Kluszkowce ul. Stylchyn 90.

§1

Postanowienia ogólne.

  1. Właścicielem Apartamentu 33 w Kluszkowcach ul. Stylchyn 90 jest Agnes Style Agnieszka Wojdyła, 34-700 Rabka – Zdrój ul. Zakopiańska 9a Nip 7352251153 Regon 362917086 Kontakt : 577097163 mail rezerwacja@apartament33.pl
  2. Apartament składa się z dwóch sypialni, salonu z aneksem kuchennym, łazienki, korytarza o łącznej powierzchni 47 m2. niezależnych domków, wynajmowanych na doby. Apartament znajduje się na ostatnim 3 piętrze i prowadzi do niego część wspólna
  3. Apartament można rezerwować telefonicznie lub skorzystać z formularza, systemu rezerwacyjnego Hotres, przeznaczonych do tego portali zewnętrznych, z którymi obiekt współpracuje, a także przez e-maila.
  4. Rezerwację uważa się za potwierdzoną z chwilą otrzymania wpłaty wysokości ustalonej wartości przedpłaty rezerwacji. Nie wykonanie czynności opisanych przy składaniu rezerwacji w wymaganym terminie, powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.
  5. Anulowanie rezerwacji możliwe jest w każdym terminie. W przypadku anulowania rezerwacji do 14 dni przed datą przyjazdu, gościowi przepada zadatek. Wynajmujący obciąży Gościa opłatą w wysokości 100 procent wartości rezerwacji w przypadku anulowania rezerwacji 14 dni lub mniej przed datą przyjazdu. Po tym terminie Gość zobowiązany jest do zapłaty pozostałej należności za rezerwację. Anulowanie lub zmiana rezerwacji są możliwe poprzez e-maila rezerwacja@apartament33.pl
  6. Doba pobytu w domku trwa od godziny 15:00 do godziny 10:00.
  7. W przypadku nie pojawienia się gości w pierwszej dobie pobytu i braku informacji o innej godzinie przyjazdu niż w godzinach meldunku – nastąpi anulowanie rezerwacji, co wiąże się z utratą wpłaconej kwoty za pobyt oraz prawa roszczeń do jej zwrotu.
  8. Goście Apartamentu33 nie będą rościć ewentualnego zwrotu kosztów wynajmu w przypadku wydarzeń, na które Właściciel nie ma wpływu. Nagła zmiana pogody, wypadki, zdarzenie losowe i inne sytuacje niemające wpływu na wynajem – nie podlegają ewentualnym roszczeniom.
  9. W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych okoliczności lub siły wyższej Wynajmujący zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji bez podania przyczyny.
  10. Cisza nocna obowiązuje od 22:00 – 06:00. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług obiektu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób.
    Organizowanie imprez w Apartamencie jest zabronione. Za zorganizowanie imprezy uciążliwej dla innych lokatorów, Wynajmujący może pobrać karę w wysokości 700 zł.
  11. Goście proszeni są o segregację śmieci zgodnie z instrukcją, wiata śmietnikowa znajduje się przy zjeździe z drogi głównej.
  12. W obiekcie obowiązuje zakaz smażenia ryb oraz zanieczyszczenia obiektu uciążliwymi zapachami. Wynajmujący może pobrać karę w wysokości 500 zł oraz dodatkowo obciążyć kosztami neutralizacji zapachu w pomieszczeniach. Dodatkowo obiekt wyposażony jest w nowoczesny system przeciwpożarowy i w razie wezwania straży pożarnej – Gość ponosi koszty interwencyjne nawet do 5000 zł.
  13. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić obsłudze obiektu z wyprzedzeniem. Będą one uwzględniane w miarę możliwości. Przedłużenie pobytu wiąże się z dodatkową opłatą.
  14. Kod do drzwi zostanie wygenerowany i przesłany osobie, która dokonała rezerwacji smsem lub na wskazany adres mailowy.
  15. Apartament33 zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, bez możliwości zwrotu opłaty za pobyt, który:
    – nie posiada dowodu tożsamości lub nie chce okazać dowodu tożsamości
    – znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
    – odnosi się wulgarnie do pracowników obiektu
    – stosuje groźby karalne lub jakąkolwiek formę szantażu
    – odmawia zapłaty za pobyt lub obowiązkowe opłaty
  16. Gość w dniu zameldowania powinien zgłosić wszelkie braki lub usterki znajdujące się w domku.
    Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń (w formie pisemnej: sms, email etc.) co do stanu technicznego w dniu zameldowania do domku, równoznaczne jest, z tym że pomieszczenie jak i zawarte w nim sprzęty, zostały oddane do użytku w stanie niebudzącym uwag i zastrzeżeń gościa.
  17. Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody w obiekcie lub jego wyposażeniu oraz nieruchomości wspólnej, w tym w częściach wspólnych budynku, niewynikające z normalnego użytkowania obiektu, wyrządzone przez Gościa oraz przez osoby przebywające z nim w obiekcie.
  18. Zniszczenie ręczników obciążane jest dodatkową opłatą w wysokości 50 zł za sztukę.
  19. Gość jest zobowiązany do naprawienia szkód wyrządzonych w obiekcie oraz osobom trzecim, zarówno w obiekcie jak i w nieruchomościach wspólnych, w tym w częściach wspólnych budynków, przez siebie oraz osoby, za które ponosi odpowiedzialność. Gość zobowiązany jest do poinformowania obsługi obiektu Apartament33 o wszelkich usterkach, zniszczeniach lub szkodzie wyrządzonej przez niego i osoby, za które ponosi odpowiedzialność.
  20. Apartament33 zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa kwotą odpowiadającą równowartości poniesionej straty.
  21. Apartament33 udostępnia Gościom obiektu telewizor z dostępem do platformy Netflix. Gość może z niej korzystać po zalogowaniu się do własnego konta.
  22. Gość odpowiada samodzielnie za rzeczy wniesione do obiektu oraz pozostawione w pokoju na czas swojej nieobecności.
  23. Obsługa Apartamentu ma prawo bez zezwolenia Gościa wchodzić do wynajętego domku w przypadku zauważenia zagrożeń na bezpieczeństwu gości lub mienia, w przypadku niestosowania się Gości do regulaminu obiektu, podejrzenia zachowania mogącego znacznie pogorszyć stan obiektu, lub innych sytuacji niezgodnych z zasadami współżycia społecznego. Apartament33 zastrzega sobie prawo do wyproszenia Gości z obiektu w powyższych sytuacjach.
  24. Przebywanie w obiekcie osób niezameldowanych jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój lub apartament Gościa na odpłatne dokwaterowanie tych osób do jego domku. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego na stronie obiektu.
  25. Gość nie może odsprzedać swojego pobytu w obiekcie osobom trzecim, chyba że zarządca obiektu wyrazi na to zgodę. Jeżeli gość odsprzeda swój pobyt bez porozumienia z obiektem, właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zakończenia pobytu osób trzecich w obiekcie bez zwrócenia uiszczonych opłat.
  26. Przebywanie w Apartamencie33 zwierząt jest dozwolone. Koszt 1 nocy wynosi 50 zł. Właściciel obciąży dodatkowym kosztem w razie zniszczeń, jakie dokonało zwierzę podczas pobytu. Niedopuszczalne jest, aby zwierzę spało w łóżkach w pościeli. W przypadku zauważenia krwi na pościeli, dywanach, kocach spowodowaną cieczką właściciel obciąży gościa dodatkowym kosztem poniesionej straty.
  27. W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, wyrobów tytoniowych i innych używek. W przypadku wyczucia zapachu wyżej wymienionych, właściciel obciąży gościa kwotą w wysokości 500 zł za koszty wybawiania zapachu.
  28. Gość zobowiązany jest do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, zachowanie czystości w budynku oraz częściach wspólnych (ogród, podwórko), oraz w obrębie zajmowanego budynku i utrzymywania wynajętego domku w należytym stanie.
  29. Jeżeli w skutek zakłócania przez Gości porządku przedstawiciel Apartamentu33 zostanie wezwany do obiektu lub wezwana zostanie do interwencji Policja, właściciel uprawniony będzie do natychmiastowego rozwiązania umowy z winy klienta i jednocześnie ma prawo odmówić takim osobom dalszego pobytu w obiekcie.
  30. W dniu wyjazdu Gość zobowiązany jest udostępnić wynajmowany domek obsłudze obiektu, w celu skontrolowania jego stanu.
  31. Każdorazowo opuszczając domek Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i upewnić się, że są zamknięte.
  32. Wcześniejszy wyjazd Gościa, z przyczyn niezależnych od właściciela obiektu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
  33. W przypadku pozostawienia w pokoju lub w apartamencie przedmiotów po opuszczeniu obiektu przez Gościa, obsługa obiektu zobowiązuje się do przechowania tych przedmiotów przez okres 14 dni. W tym czasie Gość może zgłosić chęć odebrania przedmiotów. W tym celu może zjawić się w obiekcie osobiście, wysłać osobę upoważnioną do odbioru lub wysłać kuriera na swój koszt. Po upłynięciu terminu na odebranie przedmiotów, zostaną one zniszczone.
  34. W przypadku błędów w cenach lub dostępności pokoi w różnych kanałach sprzedaży, jakich używa obiekt, wynikających z przyczyn niezależnych Apartamentu –Apartament33 zastrzega sobie prawo anulowania rezerwacji w terminie 7 dni od daty złożenia rezerwacji.
  35. Do kwestii nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego
  36. Sądem właściwym dla rozwiązywania wszelkich sporów jest sąd właściwy dla Apartamentu33

§2

Odstąpienie od umowy

  1. Gość jest uprawniony do odstąpienia od Umowy (anulowania potwierdzonej Rezerwacji) w terminie wskazanym w konkretnej ofercie, którą wybrał. Wpłacony na poczet pobytu zadatek nie zostaje zwracany. Na prośbę Gościa istnieje możliwość przeniesienia zadatku na pobyt w innym terminie, który będzie dostępny. Odstąpienie od Umowy winno nastąpić w formie e-mailowej na adres: rezerwacja@apartament33.pl lub telefonicznej, pod numerem: 577097163
  2. W przypadku, gdy Gość odstąpi od umowy lub nie stawi się w Apartamencie33 w zaplanowanym dniu przyjazdu, zadatek nie podlega zwrotowi.
    Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Gościowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość na mocy niniejszego paragrafu (za wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 11 powyżej).

§3

Postępowanie reklamacyjne

  1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług lub w innym zakresie.
  2. Apartament33 ma obowiązek świadczyć usługi bez jakichkolwiek uchybień i innych wad.
  3. Reklamacja może zostać złożona przez Gościa na przykład:
    1. formie e-mailowej na adres: rezerwacja@apartament33.pl
    2. w formie telefonicznej, pod numerem: 577097163
  4. Apartament33 ma obowiązek świadczyć usługi bez jakichkolwiek uchybień i innych wad.
  5. Zaleca się podanie przez Gościa w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia uchybienia czy innej wady oraz (2) danych kontaktowych składającego reklamację ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Apartament33. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  6. Apartament33 ustosunkuje się do otrzymanej od Gościa reklamacji i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia reklamacji w szczególności w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli Gość w tym celu podał adres e-mail. Apartament33 udzieli Gościowi odpowiedzi na reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania, chyba że przepisy odrębne stanowią inaczej.

§4

RODO Apartament 33

  1. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agnes Style Agnieszka Wojdyła, 34-700 Rabka – Zdrój ul. Zakopiańska 9a. Kontakt : 577097163
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą̨ w celu realizacji umowy. Podstawą do przetwarzania tych danych jest art. 6 pkt 1 lit b RODO,
  3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą̨ wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz dostawcy usług dodatkowych przy których rezerwacji pośredniczymy,
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą̨ przez okres 1 roku,
  5. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody,
  6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  7. podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy / ich niepodanie może skutkować́ odmową realizacji usługi.

§5

Zobowiazania Hotres.pl

  1. Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.
  2. Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.
  3. Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.
  4. W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:
    – szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych
    – ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania
    – zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego
    – regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.
  5. Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż od 1 stycznia 2020 roku nastąpiła zmiana przepisów, regulujących zasady wystawiania faktur VAT. Jeżeli chcecie Państwo otrzymać fakturę VAT, należy to zgłosić drogą mailową lub telefoniczną najpóźniej przed dokonaniem wpłaty zadatku. Jesteśmy do Państwa dyspozycji w godzinach 08.00-21.00

§6

Postanowienia końcowe

  1. Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
    konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
    1. konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
    2. rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Hotres.pl;

Lost your password?